Pierwsza Pomoc

Nie działa mi

  1. Sprawdź czy możesz korzystać z transferu komórkowego bez Webhop
  2. Otwórz przeglądarkę i wywołaj stronę http://webhop.pl
  3. Jeżeli to się uda – włącz aplikację Webhop żeby opłaty nie były naliczane.
Jeżeli nadal masz problem opisz go dokładnie i wyślij na adres mailowy:  webhop@moben.pl

Cały czas mam 'łączenie'

Najprawdopodobniej musisz doładować konto – operator zablokował Ci dostęp do Internetu.

Nie łączy i jest napisane 'Searching'

Najprawdopodobniej musisz doładować konto – operator zablokował Ci dostęp do Internetu.

Bardzo często pokazują się reklamy....

Reklamy wyświetlane są proporcjonalnie do zużycia transferu. Jeżeli smartfon długo nie miał dostępu do Internetu - wszystkie aplikacje się na bieżąco aktualizują.
Wyłącz aktualizacje Sklepu Google Play po GSM, zostaw tylko po Wi-Fi.
Wtedy Twój smartfon i aplikacje na nim zainstalowane będą się aktualizować w tle tylko przez Wi-Fi.

Jak oglądam YouTube to co kilka sekund mam reklamy.

Ustaw jakość filmów na 240p.

Podjada mi kasę...

W czasie kiedy włączyłeś transfer danych a jeszcze nie kliknąłeś Połącz - smartfon na moment ma dostęp do płatnej transmisji. W tym czasie może nastąpić niewielka transmisja danych, za którą operator może obciążyć Twoje konto.

Zjadło mi 10 zł

Niektórzy operatorzy pobierają pieniądze z konta, i po kilku minutach, czasami po godzinie te środki są zwracane. To właściwość systemów bilingowych operatorów GSM.



Pytania i odpowiedzi

Jak korzystać z aplikacji WebHop?

Instalujesz aplikację na swoim smartfonie, uruchamiasz ją, klikasz POŁĄCZ, a potem „Hop do Netu” i jesteś w darmowym Internecie. Jeżeli chcesz wyłączyć Internet WebHop, klikasz ROZŁĄCZ w aplikacji WebHop.

Czy po uruchomieniu WebHop mogę korzystać bezpłatnie ze wszystkich bezpłatnych aplikacji?

Pewnie, że tak. Po włączeniu WebHop dostęp do Internetu, wszystkich bezpłatnych komunikatorów, aplikacji i przeglądarek jest za darmo, musisz obejrzeć tylko reklamy.

Gdzie się pokazują te reklamy?

Bloki reklamowe pojawiają się w trakcie przeglądania Internetu, zobaczysz je w swoim smartfonie.

Gdzie pokazują się reklamy jak korzystam z komunikatorów, YouTube lub gier?

Kiedy oglądasz filmy lub korzystasz z komunikatorów, reklamy pokażą się w formie pełnoekranowych pop-up’ów. Nie musisz się martwić, reklamy zatrzymują filmy i gry online.

Jak to jest z Wi-Fi?

Jeżeli masz włączone Wi-Fi to aplikacja przechodzi w stan czuwania. Po rozłączeniu z Wi-Fi WebHop uruchomi się automatycznie.

Kto płaci za Internet?

Dostęp do Internetu otrzymujesz w zamian za oglądanie reklam od reklamodawców.

Jak wygląda test i ile czasu trwa?

Jesteśmy w drugiej fazie testów w której oferujemy nielimitowany Internet.

Czy mój telefon musi spełniać jakieś minimalne wymagania?

Tak, musi mieć wersję Androida nie niższą niż 5.0. Aplikacja nie działa na innych systemach operacyjnych (iOS, Windows Phone).

Jak dużo zasobów zajmuje aplikacja? (RAM)

Bardzo mało. Aplikacja rezyduje w tle i dba o to, żeby nie były naliczane opłaty za przesył danych.

Dlaczego są reklamy?

Dzięki reklamom umożliwiamy korzystanie z Internetu za darmo.

Dlaczego muszę oglądać tak dużo reklam?

Reklam wcale nie jest dużo, tylko są one zauważalne. Sprawdź, ile reklam widzisz na każdej stronie i w każdej aplikacji – naszych jest przynajmniej 10 razy mniej.

Jakie są to reklamy i ile trwają?

Nasze reklamy trwają od 5 do 30 sekund, są to zarówno plansze reklamowe, jak i reklamy wideo.

Co ile mi się wyświetli reklama (minut lub MB)

Reklamy wyświetlają się proporcjonalnie do zużytego transferu i upływającego czasu. Na przykład przy oglądaniu filmu na YouTube przy rozdzielczości 240p będą pojawiać się co 10 minut.

Czy aplikacja zużywa pakiety danych (czy muszę mieć włączoną transmisję danych)?

Korzystanie z Internetu za pomocą aplikacji WebHop nie zużywa danych, które masz od swojego operatora. Niemniej jednak musisz mieć włączona usługę transmisji danych.

Czy jest jakiś limit danych?

Jesteśmy w drugiej fazie testów. Obecnie testujemy brak limitów.

Z jaką prędkością działa Internet w aplikacji?

WebHop ogranicza prędkość do 5Mb/s, co nie stanowi praktycznie żadnego ograniczenia przy oglądaniu filmów czy korzystaniu z serwisów społecznościowych. Może nastąpić obniżenie prędkości transmisji wynikające z przekroczenia dziennego zużycia transferu znacząco przewyższającej ogólnie przyjęte wskaźniki rynkowe w odniesieniu do średniej dziennej konsumpcji komórkowego Internetu.

Czy aplikacja WebHop działa również u mojego operatora?

WebHop działa w oparciu o sieci 4 głównych operatorów komórkowych w Polsce : Plus, Play, T-Mobile i Orange.

Czy muszę mieć jakoś skonfigurowany telefon?

Usługa nie wymaga specjalnej konfiguracji telefonu. Wystarczy, że będzie włączona transmisja danych. Aby to zrobić, wejdź w ustawienia wybierz zakładkę Dane Komórkowe/Transmisja danych. Następnie wybierz opcję 'Włącz dane komórkowe"/”Włącz Transmisję danych”.

Ile środków muszę mieć na koncie, aby korzystać z WebHop?

Wystarczy, że masz aktywną kartę SIM oraz działający dostęp do Internetu. Uruchomienie aplikacji WebHop spowoduje, że opłaty za ruch internetowy nie będą naliczane, a pakiety danych nie będą pomniejszane.

Jak się mogę z wami skontaktować?

Jeśli masz problem z działaniem aplikacji to pisz do nas na webhop@moben.pl.